The research of the effectivity of the education on seminars, laboratory exercises and lectures from the analytical chemistry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079058" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079058 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum účinnosti výuky v seminářích, laboratorních cvičeních a přednáškách z analytické chemie
Original language description
S využitím didaktických testů byla na reprezentativním vzorku studentů Agronomické fakulty a Zahradnické fakulty Mendelovy univerzity v Brně ověřena efektivita a účinnost pedagogického procesu při výuce analytické chemie v rámci předmětu Chemie anorganická a analytická. Obsahem testu bylo učivo analytické chemie, probírané v daném semestru v rámci seminářů, laboratorních cvičení a přednášek. Stěžejním kriteriem při vyhodnocování výsledků testů byla analýza obtížnosti otázek jednotlivých částí analytickéchemie s cílem následného přizpůsobení výuky zejména u obtížnějších témat. Testy byly vyhodnocovány jednak z pohledu nejobtížnější a nejjednodušší otázky a jednak z pohledu zlepšení a zhoršení správnosti odpovědí při testu psaném v rámci zkoušky z daného předmětu Chemie anorganická a analytická oproti testu psanému v posledním týdnu výuky v semestru a to vždy zvlášť pro otázky z jednotlivých forem výuky analytické chemie (semináře, laboratorní cvičení, přednášky).
Czech name
Výzkum účinnosti výuky v seminářích, laboratorních cvičeních a přednáškách z analytické chemie
Czech description
S využitím didaktických testů byla na reprezentativním vzorku studentů Agronomické fakulty a Zahradnické fakulty Mendelovy univerzity v Brně ověřena efektivita a účinnost pedagogického procesu při výuce analytické chemie v rámci předmětu Chemie anorganická a analytická. Obsahem testu bylo učivo analytické chemie, probírané v daném semestru v rámci seminářů, laboratorních cvičení a přednášek. Stěžejním kriteriem při vyhodnocování výsledků testů byla analýza obtížnosti otázek jednotlivých částí analytickéchemie s cílem následného přizpůsobení výuky zejména u obtížnějších témat. Testy byly vyhodnocovány jednak z pohledu nejobtížnější a nejjednodušší otázky a jednak z pohledu zlepšení a zhoršení správnosti odpovědí při testu psaném v rámci zkoušky z daného předmětu Chemie anorganická a analytická oproti testu psanému v posledním týdnu výuky v semestru a to vždy zvlášť pro otázky z jednotlivých forem výuky analytické chemie (semináře, laboratorní cvičení, přednášky).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie a Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století.
ISBN
9788074354175
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
299-307
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Jan 1, 2014
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—