All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The research of the effectivity of the education on seminars, laboratory exercises and lectures from the analytical chemistry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079058" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079058 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum účinnosti výuky v seminářích, laboratorních cvičeních a přednáškách z analytické chemie

  • Original language description

    S využitím didaktických testů byla na reprezentativním vzorku studentů Agronomické fakulty a Zahradnické fakulty Mendelovy univerzity v Brně ověřena efektivita a účinnost pedagogického procesu při výuce analytické chemie v rámci předmětu Chemie anorganická a analytická. Obsahem testu bylo učivo analytické chemie, probírané v daném semestru v rámci seminářů, laboratorních cvičení a přednášek. Stěžejním kriteriem při vyhodnocování výsledků testů byla analýza obtížnosti otázek jednotlivých částí analytickéchemie s cílem následného přizpůsobení výuky zejména u obtížnějších témat. Testy byly vyhodnocovány jednak z pohledu nejobtížnější a nejjednodušší otázky a jednak z pohledu zlepšení a zhoršení správnosti odpovědí při testu psaném v rámci zkoušky z daného předmětu Chemie anorganická a analytická oproti testu psanému v posledním týdnu výuky v semestru a to vždy zvlášť pro otázky z jednotlivých forem výuky analytické chemie (semináře, laboratorní cvičení, přednášky).

  • Czech name

    Výzkum účinnosti výuky v seminářích, laboratorních cvičeních a přednáškách z analytické chemie

  • Czech description

    S využitím didaktických testů byla na reprezentativním vzorku studentů Agronomické fakulty a Zahradnické fakulty Mendelovy univerzity v Brně ověřena efektivita a účinnost pedagogického procesu při výuce analytické chemie v rámci předmětu Chemie anorganická a analytická. Obsahem testu bylo učivo analytické chemie, probírané v daném semestru v rámci seminářů, laboratorních cvičení a přednášek. Stěžejním kriteriem při vyhodnocování výsledků testů byla analýza obtížnosti otázek jednotlivých částí analytickéchemie s cílem následného přizpůsobení výuky zejména u obtížnějších témat. Testy byly vyhodnocovány jednak z pohledu nejobtížnější a nejjednodušší otázky a jednak z pohledu zlepšení a zhoršení správnosti odpovědí při testu psaném v rámci zkoušky z daného předmětu Chemie anorganická a analytická oproti testu psanému v posledním týdnu výuky v semestru a to vždy zvlášť pro otázky z jednotlivých forem výuky analytické chemie (semináře, laboratorní cvičení, přednášky).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie a Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století.

  • ISBN

    9788074354175

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    299-307

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 1, 2014

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article