Physics modeling - assumptions and its possible use in school practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071768" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071768 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Fyzikální modelování ? předpoklady a možnosti jeho využití ve školské praxi
Original language description
Fyzikální modelování a práce s grafy vytváří předpoklady pro pochopení jevů a dějů kolem nás. Dynamické modelování chápeme, v našem pojetí, jako integrální složku fyzikálního vzdělávání. V našem výzkumu se zabýváme problematikou tvorby a používání dynamických modelů pro jednotlivé partie školské fyziky.
Czech name
Fyzikální modelování ? předpoklady a možnosti jeho využití ve školské praxi
Czech description
Fyzikální modelování a práce s grafy vytváří předpoklady pro pochopení jevů a dějů kolem nás. Dynamické modelování chápeme, v našem pojetí, jako integrální složku fyzikálního vzdělávání. V našem výzkumu se zabýváme problematikou tvorby a používání dynamických modelů pro jednotlivé partie školské fyziky.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II
ISBN
9788021066359
Number of pages of the result
21
Pages from-to
177-197
Number of pages of the book
210
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—