All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Communication Skills in Pupils of Practical Primary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072012" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072012 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikační schopnost žáků základní školy praktické

  • Original language description

    V kapitole jsou představeny výsledky analýzy výzkumného šetření, zaměřené na komunikační schopnost u žáků s lehkým mentálním postižením, kteří navštěvují základní školu praktickou. Text předkládá teoretické poznatky z oblasti komunikace a narušené komunikační schopnosti, zaměřuje se na žáka s lehkým mentálním postižením, popisuje charakteristické rysy těchto žáků, možnosti jejich edukace a narušenou komunikační schopnost jedinců s lehkým mentálním postižením. Výsledky kvalitativního šetření vypovídají onarušené komunikační schopnosti v rámci jednotlivých jazykových rovin, komunikačním procesu ve výuce a poskytované logopedické intervenci.

  • Czech name

    Komunikační schopnost žáků základní školy praktické

  • Czech description

    V kapitole jsou představeny výsledky analýzy výzkumného šetření, zaměřené na komunikační schopnost u žáků s lehkým mentálním postižením, kteří navštěvují základní školu praktickou. Text předkládá teoretické poznatky z oblasti komunikace a narušené komunikační schopnosti, zaměřuje se na žáka s lehkým mentálním postižením, popisuje charakteristické rysy těchto žáků, možnosti jejich edukace a narušenou komunikační schopnost jedinců s lehkým mentálním postižením. Výsledky kvalitativního šetření vypovídají onarušené komunikační schopnosti v rámci jednotlivých jazykových rovin, komunikačním procesu ve výuce a poskytované logopedické intervenci.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

    192-202

  • Number of pages of the book

    364

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter