All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of the Use of Alternative Methods to Promote Development Abilities of Children with Down Syndrome in the Czech Republic from the Perspective of Teachers and Parents

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072183" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072183 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů

  • Original language description

    Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu zkušeností rodin a pedagogů žáků základních škol s Downovým syndromem s využitím alternativních metod. Výzkumný projekt graficky a slovně analyzuje realitu využití vybraných alternativních metod podporujících rozvojtěchto dětí v rozumové a komunikační oblasti. Data využitá ve výzkumném projektu byla získána na základě dotazníkového šetření v rodinách a základních školách v České republice.

  • Czech name

    Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů

  • Czech description

    Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu zkušeností rodin a pedagogů žáků základních škol s Downovým syndromem s využitím alternativních metod. Výzkumný projekt graficky a slovně analyzuje realitu využití vybraných alternativních metod podporujících rozvojtěchto dětí v rozumové a komunikační oblasti. Data využitá ve výzkumném projektu byla získána na základě dotazníkového šetření v rodinách a základních školách v České republice.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání

  • ISBN

    9788021066748

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    153-161

  • Number of pages of the book

    294

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter