Analysis of the Use of Alternative Methods to Promote Development Abilities of Children with Down Syndrome in the Czech Republic from the Perspective of Teachers and Parents
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072183" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072183 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů
Original language description
Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu zkušeností rodin a pedagogů žáků základních škol s Downovým syndromem s využitím alternativních metod. Výzkumný projekt graficky a slovně analyzuje realitu využití vybraných alternativních metod podporujících rozvojtěchto dětí v rozumové a komunikační oblasti. Data využitá ve výzkumném projektu byla získána na základě dotazníkového šetření v rodinách a základních školách v České republice.
Czech name
Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů
Czech description
Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu zkušeností rodin a pedagogů žáků základních škol s Downovým syndromem s využitím alternativních metod. Výzkumný projekt graficky a slovně analyzuje realitu využití vybraných alternativních metod podporujících rozvojtěchto dětí v rozumové a komunikační oblasti. Data využitá ve výzkumném projektu byla získána na základě dotazníkového šetření v rodinách a základních školách v České republice.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání
ISBN
9788021066748
Number of pages of the result
9
Pages from-to
153-161
Number of pages of the book
294
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—