The use of Alternative Methods in the Education of Pupils with Down syndrome in Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072010" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072010 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem v základní škole
Original language description
Výzkumný projekt analyzuje realitu využívání alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem na základních školách. V centru zájmu projektu byly alternativní metody zaměřené na rozvoj kognitivních funkcí, fyzických schopností a metody alternativní a augmentativní komunikace. Výzkum je zaměřen na aktuální zkušenosti a názory pedagogů základních škol, základních škol praktických a základních škol speciálních na možnost využívat v rámci vzdělávání metody rozšiřující, či nahrazující omezenou komunikační schopnost a podporující vývoj motoriky a poznávacích schopností. Byl realizován v roce 2013 prostřednictvím dotazníkového šetření u 31 učitelů a asistentů pedagoga. Jednalo se o výběrový soubor dotazovaných pedagogů, kteří pracují na základních školách v České republice s žákem s diagnózou Downův syndrom.
Czech name
Využití alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem v základní škole
Czech description
Výzkumný projekt analyzuje realitu využívání alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem na základních školách. V centru zájmu projektu byly alternativní metody zaměřené na rozvoj kognitivních funkcí, fyzických schopností a metody alternativní a augmentativní komunikace. Výzkum je zaměřen na aktuální zkušenosti a názory pedagogů základních škol, základních škol praktických a základních škol speciálních na možnost využívat v rámci vzdělávání metody rozšiřující, či nahrazující omezenou komunikační schopnost a podporující vývoj motoriky a poznávacích schopností. Byl realizován v roce 2013 prostřednictvím dotazníkového šetření u 31 učitelů a asistentů pedagoga. Jednalo se o výběrový soubor dotazovaných pedagogů, kteří pracují na základních školách v České republice s žákem s diagnózou Downův syndrom.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Number of pages of the result
12
Pages from-to
168-179
Number of pages of the book
364
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—