All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The use of Alternative Methods in the Education of Pupils with Down syndrome in Primary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072010" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072010 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem v základní škole

  • Original language description

    Výzkumný projekt analyzuje realitu využívání alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem na základních školách. V centru zájmu projektu byly alternativní metody zaměřené na rozvoj kognitivních funkcí, fyzických schopností a metody alternativní a augmentativní komunikace. Výzkum je zaměřen na aktuální zkušenosti a názory pedagogů základních škol, základních škol praktických a základních škol speciálních na možnost využívat v rámci vzdělávání metody rozšiřující, či nahrazující omezenou komunikační schopnost a podporující vývoj motoriky a poznávacích schopností. Byl realizován v roce 2013 prostřednictvím dotazníkového šetření u 31 učitelů a asistentů pedagoga. Jednalo se o výběrový soubor dotazovaných pedagogů, kteří pracují na základních školách v České republice s žákem s diagnózou Downův syndrom.

  • Czech name

    Využití alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem v základní škole

  • Czech description

    Výzkumný projekt analyzuje realitu využívání alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem na základních školách. V centru zájmu projektu byly alternativní metody zaměřené na rozvoj kognitivních funkcí, fyzických schopností a metody alternativní a augmentativní komunikace. Výzkum je zaměřen na aktuální zkušenosti a názory pedagogů základních škol, základních škol praktických a základních škol speciálních na možnost využívat v rámci vzdělávání metody rozšiřující, či nahrazující omezenou komunikační schopnost a podporující vývoj motoriky a poznávacích schopností. Byl realizován v roce 2013 prostřednictvím dotazníkového šetření u 31 učitelů a asistentů pedagoga. Jednalo se o výběrový soubor dotazovaných pedagogů, kteří pracují na základních školách v České republice s žákem s diagnózou Downův syndrom.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

    168-179

  • Number of pages of the book

    364

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter