All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Gift of mathematics in primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072826" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072826 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Matematický talent na 1. stupni ZŠ

  • Original language description

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovace metod, obsahu a forem vyučování matematice na 1. stupni základní školy a s tím spojenému zkvalitňování vysokoškolské přípravy budoucích učitelů na 1. stupni ZŠ.V článku se zamýšlíme jednak nad možnostmi včasné identifikace nadaných dětí v matematice a jednak nad způsoby rozvíjení jejich talentu. Uvádíme několik možností této identifikace, jak vyplynulo z provedeného průzkumu. Překvapujícím zjištěním je fakt, že nadané děti nejčastěji nasměrují kzájmu o matematiku jejich prarodiče. Rozvíjení matematického talentu může probíhat v několika rovinách: ve škole v hodinách matematiky, v zájmových kroužcích, v rámci matematických soutěží, ale také stimulací v domácím prostředí.

  • Czech name

    Matematický talent na 1. stupni ZŠ

  • Czech description

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovace metod, obsahu a forem vyučování matematice na 1. stupni základní školy a s tím spojenému zkvalitňování vysokoškolské přípravy budoucích učitelů na 1. stupni ZŠ.V článku se zamýšlíme jednak nad možnostmi včasné identifikace nadaných dětí v matematice a jednak nad způsoby rozvíjení jejich talentu. Uvádíme několik možností této identifikace, jak vyplynulo z provedeného průzkumu. Překvapujícím zjištěním je fakt, že nadané děti nejčastěji nasměrují kzájmu o matematiku jejich prarodiče. Rozvíjení matematického talentu může probíhat v několika rovinách: ve škole v hodinách matematiky, v zájmových kroužcích, v rámci matematických soutěží, ale také stimulací v domácím prostředí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Matematika v primárnej škole - Rôzné cesty, rovnaké ciele

  • ISBN

    9788055507651

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    138-142

  • Publisher name

    Prešovská Univerzita Prešov

  • Place of publication

    Prešov

  • Event location

    Pedagogická fakulta PU Prešov

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article