All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Developing communicative competence in EFL learners through online discussion tasks: Selected results

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00074826" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00074826 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj komunikační kompetence studentů angličtiny jako cizího jazyka pomocí online diskusních úkolů: Vybrané výsledky.

  • Original language description

    Tato prezentace má dva cíle. Nejprve bude představen koncept online diskusních úkolů. Poté bude prezentována metodologie souvisejícího empirického výzkumu a jeho vybrané výsledky. Základní výzkumnou otázkou bylo, zda se komunikační kompetence studentů změnila po jejich absolvování připravených diskusních úkolů. Výzkum byl proveden jako případová studie, ve které 18 vysokoškolských studentů v kurzu angličtiny na úrovni A2 dle SERRJ participovalo ve třech online diskusních úkolech. Metody sběru a analýzydat zahrnovaly pre- a post-testy, žákovský korpus zkompilovaný z textů studentů ve dvou diskusních úkolech a jeho analýzu, a dotazníkové šetření. Výsledky ukázaly, že celková komunikační kompetence studentů v psaní se zlepšila. Konkrétně se na konci kurzu zvýšila syntaktická složitost jazyka produkovaného studenty, a také jejich vnímaná plynulost psaní. Tato zjištění podporují tvrzení, že aktivní zapojení studentů do online diskusních úkolů rozvíjí jejich komunikační kompetenci.

  • Czech name

    Rozvoj komunikační kompetence studentů angličtiny jako cizího jazyka pomocí online diskusních úkolů: Vybrané výsledky.

  • Czech description

    Tato prezentace má dva cíle. Nejprve bude představen koncept online diskusních úkolů. Poté bude prezentována metodologie souvisejícího empirického výzkumu a jeho vybrané výsledky. Základní výzkumnou otázkou bylo, zda se komunikační kompetence studentů změnila po jejich absolvování připravených diskusních úkolů. Výzkum byl proveden jako případová studie, ve které 18 vysokoškolských studentů v kurzu angličtiny na úrovni A2 dle SERRJ participovalo ve třech online diskusních úkolech. Metody sběru a analýzydat zahrnovaly pre- a post-testy, žákovský korpus zkompilovaný z textů studentů ve dvou diskusních úkolech a jeho analýzu, a dotazníkové šetření. Výsledky ukázaly, že celková komunikační kompetence studentů v psaní se zlepšila. Konkrétně se na konci kurzu zvýšila syntaktická složitost jazyka produkovaného studenty, a také jejich vnímaná plynulost psaní. Tato zjištění podporují tvrzení, že aktivní zapojení studentů do online diskusních úkolů rozvíjí jejich komunikační kompetenci.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.30.0009" target="_blank" >EE2.3.30.0009: Employment of Newly Graduated Doctors of Science for Scientific Excellence</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů