All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Student reactions to discussion tasks in online teaching of English for non-specialists

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000320" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000320 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-78</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reakce studentů na diskusní aktivity při online výuce neoborového anglického jazyka

  • Original language description

    Příspěvek zkoumá vnímání online diskusních úkolů VŠ studenty. Pro kvantitativní vyhodnocení reakcí studentů byla použita data z dotazníkového šetření. Online diskusní úkoly byly zařazeny v kurzu neoborového anglického jazyka s cílem rozvíjet komunikačníkompetenci na úrovni A2 dle SERRJ (2002). Studenti formou textové komunikace v malých skupinách řešili zadaný úkol prostřednictvím asynchronního diskusního fóra. Příspěvek shrnuje teoretická východiska, výzkumný design (případová studie) a vybrané výsledky z části výzkumu zaměřené na reakce studentů.

  • Czech name

    Reakce studentů na diskusní aktivity při online výuce neoborového anglického jazyka

  • Czech description

    Příspěvek zkoumá vnímání online diskusních úkolů VŠ studenty. Pro kvantitativní vyhodnocení reakcí studentů byla použita data z dotazníkového šetření. Online diskusní úkoly byly zařazeny v kurzu neoborového anglického jazyka s cílem rozvíjet komunikačníkompetenci na úrovni A2 dle SERRJ (2002). Studenti formou textové komunikace v malých skupinách řešili zadaný úkol prostřednictvím asynchronního diskusního fóra. Příspěvek shrnuje teoretická východiska, výzkumný design (případová studie) a vybrané výsledky z části výzkumu zaměřené na reakce studentů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    505-510

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 9, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article