Mixed Methods Design in Educational Research: An Example of Project "Power in the Classes Taught by Student Teachers"
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00073598" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00073598 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu ?Moc ve školních třídách studentů učitelství?
Original language description
Prezentace se zabývala smíšeným designem v pedagogickém výzkumu na konkrétním příkladu projektu GA ČR ?Moc ve školních třídách studentů učitelství?. Zaměřili jsme se na koncept moci, jeho adaptaci na prostředí školní třídy, design výzkumu ? jeho kvalitativní a kvantitativní část s nastíněním výsledků a diskusi k metodologickému postupu.
Czech name
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu ?Moc ve školních třídách studentů učitelství?
Czech description
Prezentace se zabývala smíšeným designem v pedagogickém výzkumu na konkrétním příkladu projektu GA ČR ?Moc ve školních třídách studentů učitelství?. Zaměřili jsme se na koncept moci, jeho adaptaci na prostředí školní třídy, design výzkumu ? jeho kvalitativní a kvantitativní část s nastíněním výsledků a diskusi k metodologickému postupu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA13-24456S" target="_blank" >GA13-24456S: Power in the classes taught by student teachers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů