Czech ddaptation of TPUS questionnaire (teachers power bases)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00074062" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00074062 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí
Original language description
Příspěvek představuje zkušenosti s převodem dotazníku TPUS (Teacher Power Use Scale) do českého kulturního prostředí. V příspěvku je představena výsledná verze dotazníku mapující používané báze moci učitele v interakci se školní třídou a psychometrické parametry české verze nástroje a zkušenosti s její pilotáží i využitím v projektu GAČR 13-24456S Moc ve školních třídách studentů učitelství.
Czech name
Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí
Czech description
Příspěvek představuje zkušenosti s převodem dotazníku TPUS (Teacher Power Use Scale) do českého kulturního prostředí. V příspěvku je představena výsledná verze dotazníku mapující používané báze moci učitele v interakci se školní třídou a psychometrické parametry české verze nástroje a zkušenosti s její pilotáží i využitím v projektu GAČR 13-24456S Moc ve školních třídách studentů učitelství.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA13-24456S" target="_blank" >GA13-24456S: Power in the classes taught by student teachers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů