Mapping expert discourse forming conditions of school education of Roma pupils.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00074255" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00074255 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zmapování odborného školského diskursu utvářejícího podmínky edukace romských žáků.
Original language description
Téma příspěvku se zaměřuje na problematiku vzdělávání romských žáků. Cílem bylo zmapovat tzv. konstrukce žáka ze sociálně znevýhodněného prostředí ve školském diskursu na pozadí oficiálních odborných (školských) periodik. Dalším cílem bylo prezentovat netradiční metodologické uchopení zvolené problematiky prostřednictvím nástrojů diskursivní analýzy a technik divadla utlačovaných.
Czech name
Zmapování odborného školského diskursu utvářejícího podmínky edukace romských žáků.
Czech description
Téma příspěvku se zaměřuje na problematiku vzdělávání romských žáků. Cílem bylo zmapovat tzv. konstrukce žáka ze sociálně znevýhodněného prostředí ve školském diskursu na pozadí oficiálních odborných (školských) periodik. Dalším cílem bylo prezentovat netradiční metodologické uchopení zvolené problematiky prostřednictvím nástrojů diskursivní analýzy a technik divadla utlačovaných.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů