Shaping Inclusive Didactics of Elementary Reading and Writing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076083" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076083 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Formování inkluzivní didaktiky elementárního čtení a psaní
Original language description
V příspěvku je prezentována problematika vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách hlavního vzdělávacího proudu. K hlubší deskripci tohoto procesu má přispět kvalitativní výzkum současného pojetí výuky elementárního čtenía psaní jako jednoho ze stěžejních předmětů primárního vzdělávání. Výzkum byl realizován na vybraných školách metodou ohniskových skupin. Cílem tohoto výzkumu bylo induktivně vyložit aktuální situaci ve výuce čtení a psaní tak, jak jí rozumějí a prožívají sami učitelé elementaristé. Ze získaných poznatků chceme zjistit, zda v praxi vzniká něco jako inkluzivní didaktika.
Czech name
Formování inkluzivní didaktiky elementárního čtení a psaní
Czech description
V příspěvku je prezentována problematika vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách hlavního vzdělávacího proudu. K hlubší deskripci tohoto procesu má přispět kvalitativní výzkum současného pojetí výuky elementárního čtenía psaní jako jednoho ze stěžejních předmětů primárního vzdělávání. Výzkum byl realizován na vybraných školách metodou ohniskových skupin. Cílem tohoto výzkumu bylo induktivně vyložit aktuální situaci ve výuce čtení a psaní tak, jak jí rozumějí a prožívají sami učitelé elementaristé. Ze získaných poznatků chceme zjistit, zda v praxi vzniká něco jako inkluzivní didaktika.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ
ISBN
9788021068896
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
25-34
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
PdF MU
Event date
Feb 12, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—