All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Conception of Early Speech Therapy Intervention in the Czech Republic : Theory, research, therapy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00087131" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00087131 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Koncepce rané logopedické intervence v České republice : teorie, výzkum, terapie

  • Original language description

    Raná logopedická intervence je důležitou oblastí logopedie, přesto v České republice není na rozdíl od zahraničí poskytována v odpovídající míře. V publikaci je zpracována raná logopedická intervence s akcentem na včasnou diagnostiku deficitů ve vývoji řeči, přičemž jsou prezentovány dvě skupiny rizikových dětí z aspektu vývoje řeči ? děti s identifikovatelným rizikem a děti s potencionálně identifikovatelným rizikem. Publikace přináší aktuální pohledy na diagnostiku i terapii dětí s deficity ve vývojiřeči ve věku 0?36 měsíců.V monografii je na toto téma realizované výzkumné šetření, které může být východiskem pro další výzkumné studie.

  • Czech name

    Koncepce rané logopedické intervence v České republice : teorie, výzkum, terapie

  • Czech description

    Raná logopedická intervence je důležitou oblastí logopedie, přesto v České republice není na rozdíl od zahraničí poskytována v odpovídající míře. V publikaci je zpracována raná logopedická intervence s akcentem na včasnou diagnostiku deficitů ve vývoji řeči, přičemž jsou prezentovány dvě skupiny rizikových dětí z aspektu vývoje řeči ? děti s identifikovatelným rizikem a děti s potencionálně identifikovatelným rizikem. Publikace přináší aktuální pohledy na diagnostiku i terapii dětí s deficity ve vývojiřeči ve věku 0?36 měsíců.V monografii je na toto téma realizované výzkumné šetření, které může být východiskem pro další výzkumné studie.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021075610

  • Number of pages

    286

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book