Constructive hospitation: on knowledge sharing in the teaching profession
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00094509" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00094509 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvíjející hospitace aneb o poznávání a sdílení v učitelské profesi.
Original language description
Příspěvek se týká otázky, jak se utvářejí a šíří didaktické poznatky. Do jaké míry přicházejí k učitelům zvnějšku od výzkumníků? Do jaké míry je generují sami učitelé, takže se od nich mohou naopak výzkumníci učit? V textu je pozornost věnována tzv. "rozvíjející hospitaci" jako metodě poznávání a učení a jako nástroji zkvalitňování výuky. V souvislosti s potřebou šíření a sdílení didaktických poznatků mezi učiteli je zdůrazněn význam případové studie. Hlavním cílem je ukázat, že péče o vztahy mezi praxí a teorií je vysoce žádoucí a oboustranně prospěšná.
Czech name
Rozvíjející hospitace aneb o poznávání a sdílení v učitelské profesi.
Czech description
Příspěvek se týká otázky, jak se utvářejí a šíří didaktické poznatky. Do jaké míry přicházejí k učitelům zvnějšku od výzkumníků? Do jaké míry je generují sami učitelé, takže se od nich mohou naopak výzkumníci učit? V textu je pozornost věnována tzv. "rozvíjející hospitaci" jako metodě poznávání a učení a jako nástroji zkvalitňování výuky. V souvislosti s potřebou šíření a sdílení didaktických poznatků mezi učiteli je zdůrazněn význam případové studie. Hlavním cílem je ukázat, že péče o vztahy mezi praxí a teorií je vysoce žádoucí a oboustranně prospěšná.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA14-06480S" target="_blank" >GA14-06480S: Producing pedagogical knowledge for improvement: altering teaching situations for the better</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Setkání učitelů matematiky 2014
ISBN
9788086843469
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
11-20
Publisher name
Vydavatelský servis
Place of publication
Plzeň
Event location
Srní na Šumavě
Event date
Nov 6, 2014
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—