Didactics of physics in the Czech Republic: Trends, challenges and perspectives
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33138497" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33138497 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Didaktika fyziky v České republice: trendy, výzvy a perspektivy
Original language description
Cílem této přehledové studie je vymezit koncept didaktiky fyziky a poukázat na proměny pojetí didaktiky fyziky, a to od pojetí aplikačního a integračního, k pojetí komunikačnímu a informačně komunikačnímu. Didaktika fyziky je interdisciplinární vědeckoudisciplínou, proto je sledován i vztah didaktiky fyziky především k obecné didaktice a fenoménu didaktických znalostí obsahu podle Shulmana, který se objevuje v poslední době v odborné literatuře. Pozornost je věnována výzkumným oblastem didaktiky fyzikya jejím perspektivám.
Czech name
Didaktika fyziky v České republice: trendy, výzvy a perspektivy
Czech description
Cílem této přehledové studie je vymezit koncept didaktiky fyziky a poukázat na proměny pojetí didaktiky fyziky, a to od pojetí aplikačního a integračního, k pojetí komunikačnímu a informačně komunikačnímu. Didaktika fyziky je interdisciplinární vědeckoudisciplínou, proto je sledován i vztah didaktiky fyziky především k obecné didaktice a fenoménu didaktických znalostí obsahu podle Shulmana, který se objevuje v poslední době v odborné literatuře. Pozornost je věnována výzkumným oblastem didaktiky fyzikya jejím perspektivám.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
21
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
22
Pages from-to
171-192
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—