All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Didactics of physics in the Czech Republic: Trends, challenges and perspectives

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33138497" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33138497 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktika fyziky v České republice: trendy, výzvy a perspektivy

  • Original language description

    Cílem této přehledové studie je vymezit koncept didaktiky fyziky a poukázat na proměny pojetí didaktiky fyziky, a to od pojetí aplikačního a integračního, k pojetí komunikačnímu a informačně komunikačnímu. Didaktika fyziky je interdisciplinární vědeckoudisciplínou, proto je sledován i vztah didaktiky fyziky především k obecné didaktice a fenoménu didaktických znalostí obsahu podle Shulmana, který se objevuje v poslední době v odborné literatuře. Pozornost je věnována výzkumným oblastem didaktiky fyzikya jejím perspektivám.

  • Czech name

    Didaktika fyziky v České republice: trendy, výzvy a perspektivy

  • Czech description

    Cílem této přehledové studie je vymezit koncept didaktiky fyziky a poukázat na proměny pojetí didaktiky fyziky, a to od pojetí aplikačního a integračního, k pojetí komunikačnímu a informačně komunikačnímu. Didaktika fyziky je interdisciplinární vědeckoudisciplínou, proto je sledován i vztah didaktiky fyziky především k obecné didaktice a fenoménu didaktických znalostí obsahu podle Shulmana, který se objevuje v poslední době v odborné literatuře. Pozornost je věnována výzkumným oblastem didaktiky fyzikya jejím perspektivám.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    21

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    22

  • Pages from-to

    171-192

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database