All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Exploring teachers' attitudes towards curricular changes: a review paper

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00080762" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00080762 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zjišťování postojů učitelů ke kurikulárním změnám: přehledová studie

  • Original language description

    Implementace kurikulární reformy v rovině školní výuky představuje složitý proces, jehož průběh je podmíněn souhrou různorodých faktorů materiální i nemateriální povahy. Zásadní aspekt v tomto ohledu představují postoje hlavních aktérů kurikulárních změn? učitelů, jež se však mohou lišit v závislosti na konkrétním sociokulturním kontextu. Příspěvek proto usiluje o zmapování dosavadního stavu řešení a poznání problematiky týkající se postojů učitelů ke změnám kurikula a jejich implementaci. Z domácích azahraničních výzkumů je pozornost zaměřena na ty, které se postoji učitelů zabývají ve vztahu k samotným kurikulárním dokumentům (projektované kurikulum) i na ty, které postoje učitelů zkoumají ve vztahu k implementaci kurikulárních změn v praxi (realizované kurikulum). Získané poznatky mají především napomoci k identifikaci faktorů, které mohou mít vliv na ochotu učitelů zavádět změny kurikula.

  • Czech name

    Zjišťování postojů učitelů ke kurikulárním změnám: přehledová studie

  • Czech description

    Implementace kurikulární reformy v rovině školní výuky představuje složitý proces, jehož průběh je podmíněn souhrou různorodých faktorů materiální i nemateriální povahy. Zásadní aspekt v tomto ohledu představují postoje hlavních aktérů kurikulárních změn? učitelů, jež se však mohou lišit v závislosti na konkrétním sociokulturním kontextu. Příspěvek proto usiluje o zmapování dosavadního stavu řešení a poznání problematiky týkající se postojů učitelů ke změnám kurikula a jejich implementaci. Z domácích azahraničních výzkumů je pozornost zaměřena na ty, které se postoji učitelů zabývají ve vztahu k samotným kurikulárním dokumentům (projektované kurikulum) i na ty, které postoje učitelů zkoumají ve vztahu k implementaci kurikulárních změn v praxi (realizované kurikulum). Získané poznatky mají především napomoci k identifikaci faktorů, které mohou mít vliv na ochotu učitelů zavádět změny kurikula.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů