All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Learning Multiple Foreign Languages in Research: The Example of German (L3) after English (L2)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081249" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081249 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.xlinguae.eu/files/xlinguae2_2015_5.pdf" target="_blank" >http://www.xlinguae.eu/files/xlinguae2_2015_5.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.17846/XL.2015.08.02.54-71" target="_blank" >10.17846/XL.2015.08.02.54-71</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učení se více cizím jazykům ve výzkumu:na příkladu němčiny (L3) po angličtině (L2)

  • Original language description

    Procesy explicitního učení se cizímu jazyku jsou v posledních desetiletích předmětem intenzivního bádání, jež je vedeno snahou o jejich hlubší porozumění. Výsledky tohoto bádání poté vedou nejen k tvorbě teorie, v našem případě teorie učení se cizímu jazyku, ale zároveň poskytují pro jazykovu výuku empiricky podložená zjištění, která ? při jejich reflektované aplikaci do didaktické koncepce ? vedou k jejímu zefektivňování. Na počátku nového milénia výrazně vzrůstá požadavek moderní společnosti na znalosti více jazyků, což se stává impulsem pro razantní rozvoj výzkumu učení se více cizím jazykům (multiples Sprachenlernen, learning multiple languages), který je ukotven ve výzkumu mnohojazyčnosti a v němž se odrážejí dosavadní teorie učení se druhému cizímu jazyku, respektive modely učení se více jazykům.

  • Czech name

    Učení se více cizím jazykům ve výzkumu:na příkladu němčiny (L3) po angličtině (L2)

  • Czech description

    Procesy explicitního učení se cizímu jazyku jsou v posledních desetiletích předmětem intenzivního bádání, jež je vedeno snahou o jejich hlubší porozumění. Výsledky tohoto bádání poté vedou nejen k tvorbě teorie, v našem případě teorie učení se cizímu jazyku, ale zároveň poskytují pro jazykovu výuku empiricky podložená zjištění, která ? při jejich reflektované aplikaci do didaktické koncepce ? vedou k jejímu zefektivňování. Na počátku nového milénia výrazně vzrůstá požadavek moderní společnosti na znalosti více jazyků, což se stává impulsem pro razantní rozvoj výzkumu učení se více cizím jazykům (multiples Sprachenlernen, learning multiple languages), který je ukotven ve výzkumu mnohojazyčnosti a v němž se odrážejí dosavadní teorie učení se druhému cizímu jazyku, respektive modely učení se více jazykům.

Classification

  • Type

    J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60200 - Languages and Literature

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F0321" target="_blank" >GAP407/11/0321: Multilingualism in Czech Schools: teaching and learning German after English</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    XLinguae

  • ISSN

    1337-8384

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2015

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    18

  • Pages from-to

    54-71

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database

    2-s2.0-84928618308