Developing personal and professional competences of teachers of primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00083450" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00083450 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/558" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/558</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy
Original language description
Publikace přináší poznatky z kvalitativní analýzy sebereflexí učitelů jejich profesního rozvoje, zejména rozvoje mentorských dovedností a kompetencí podporujících diferenciaci výuky společně s teoretickými poznatky k tématům: mentoring, výukové strategiena podporu diferenciace a individualizace ve výuce, zjišťování výsledků práce žáka a hodnocení jeho individuálního pokroku a pedagogická diagnostika v inkluzivním prostředí třídy. Pojednává o učiteli v různých rolích, zvláště tvůrce učebního prostředí,diagnostika a autodiagnostika a reflektivního praktika. Analýza sebereflexe učitelů v kapitolách Mentoring ve škole a Reflexe učitelů jako nástroj profesního růstu popisuje přínos dalšího vzdělávání pedagogů, ale i mnoho otázek k tématům projektu ?Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání?. Vydáno též on-line - ISBN 978-80-210-7895-6.
Czech name
Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy
Czech description
Publikace přináší poznatky z kvalitativní analýzy sebereflexí učitelů jejich profesního rozvoje, zejména rozvoje mentorských dovedností a kompetencí podporujících diferenciaci výuky společně s teoretickými poznatky k tématům: mentoring, výukové strategiena podporu diferenciace a individualizace ve výuce, zjišťování výsledků práce žáka a hodnocení jeho individuálního pokroku a pedagogická diagnostika v inkluzivním prostředí třídy. Pojednává o učiteli v různých rolích, zvláště tvůrce učebního prostředí,diagnostika a autodiagnostika a reflektivního praktika. Analýza sebereflexe učitelů v kapitolách Mentoring ve škole a Reflexe učitelů jako nástroj profesního růstu popisuje přínos dalšího vzdělávání pedagogů, ale i mnoho otázek k tématům projektu ?Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání?. Vydáno též on-line - ISBN 978-80-210-7895-6.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
9788021078949
Number of pages
177
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—