All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Developing personal and professional competences of teachers of primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00083450" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00083450 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/558" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/558</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy

  • Original language description

    Publikace přináší poznatky z kvalitativní analýzy sebereflexí učitelů jejich profesního rozvoje, zejména rozvoje mentorských dovedností a kompetencí podporujících diferenciaci výuky společně s teoretickými poznatky k tématům: mentoring, výukové strategiena podporu diferenciace a individualizace ve výuce, zjišťování výsledků práce žáka a hodnocení jeho individuálního pokroku a pedagogická diagnostika v inkluzivním prostředí třídy. Pojednává o učiteli v různých rolích, zvláště tvůrce učebního prostředí,diagnostika a autodiagnostika a reflektivního praktika. Analýza sebereflexe učitelů v kapitolách Mentoring ve škole a Reflexe učitelů jako nástroj profesního růstu popisuje přínos dalšího vzdělávání pedagogů, ale i mnoho otázek k tématům projektu ?Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání?. Vydáno též on-line - ISBN 978-80-210-7895-6.

  • Czech name

    Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy

  • Czech description

    Publikace přináší poznatky z kvalitativní analýzy sebereflexí učitelů jejich profesního rozvoje, zejména rozvoje mentorských dovedností a kompetencí podporujících diferenciaci výuky společně s teoretickými poznatky k tématům: mentoring, výukové strategiena podporu diferenciace a individualizace ve výuce, zjišťování výsledků práce žáka a hodnocení jeho individuálního pokroku a pedagogická diagnostika v inkluzivním prostředí třídy. Pojednává o učiteli v různých rolích, zvláště tvůrce učebního prostředí,diagnostika a autodiagnostika a reflektivního praktika. Analýza sebereflexe učitelů v kapitolách Mentoring ve škole a Reflexe učitelů jako nástroj profesního růstu popisuje přínos dalšího vzdělávání pedagogů, ale i mnoho otázek k tématům projektu ?Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání?. Vydáno též on-line - ISBN 978-80-210-7895-6.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021078949

  • Number of pages

    177

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book