Naive theories and misunderstanding from plant physiology or how it sees biology teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086482" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086482 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Prekoncepty a miskoncepty z fyziologie rostlin aneb jak to vidí učitelé přírodopisu
Original language description
Příspěvek je zaměřen na zkoumání učitelova pohledu na žákovské prekoncepty a miskoncepty se zaměřením na fotosyntézu a dýchání rostlin. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření mezi učiteli přírodopisu na českých základních školách. Dotazník obsahoval celkem 12 položek týkajících se jak samotné výuky, tak zjišťování prekonceptů a miskonceptů u žáků a jejich následné promítnutí do úpravy výuky daného tématu.
Czech name
Prekoncepty a miskoncepty z fyziologie rostlin aneb jak to vidí učitelé přírodopisu
Czech description
Příspěvek je zaměřen na zkoumání učitelova pohledu na žákovské prekoncepty a miskoncepty se zaměřením na fotosyntézu a dýchání rostlin. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření mezi učiteli přírodopisu na českých základních školách. Dotazník obsahoval celkem 12 položek týkajících se jak samotné výuky, tak zjišťování prekonceptů a miskonceptů u žáků a jejich následné promítnutí do úpravy výuky daného tématu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
?Dieťa ? dospievajúci ? dospelý v reflexii pedagogickej vedy?. Zborník príspevkov z XII. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a postdoktorandov
ISBN
9788055809359
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
125-131
Publisher name
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
May 6, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—