Chemical formulas versus rule of three for teaching computational chemistry at lower secondary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086856" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086856 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Chemické vzorečky versus trojčlenka při výuce chemických výpočtů na základní škole
Original language description
Početní úlohy představují pro žáky základních škol jednu z nejobtížnějších oblastí výuky chemie a přírodovědných předmětů vůbec. Jedná se o multifaktoriální jev, který koresponduje se současným trendem klesající matematické gramotnosti českých žáků. Za dané situace je pro pedagogy stále obtížnější nalézat způsoby, jak udržet kvalitní úroveň výuky přírodovědných předmětů v tematických oblastech vyžadujících použití matematického aparátu. Cílem příspěvku je představit výsledky výzkumu porovnávající úspěšnost žáků při řešení chemických početních úloh s využitím vzorečků a s využitím trojčlenky.
Czech name
Chemické vzorečky versus trojčlenka při výuce chemických výpočtů na základní škole
Czech description
Početní úlohy představují pro žáky základních škol jednu z nejobtížnějších oblastí výuky chemie a přírodovědných předmětů vůbec. Jedná se o multifaktoriální jev, který koresponduje se současným trendem klesající matematické gramotnosti českých žáků. Za dané situace je pro pedagogy stále obtížnější nalézat způsoby, jak udržet kvalitní úroveň výuky přírodovědných předmětů v tematických oblastech vyžadujících použití matematického aparátu. Cílem příspěvku je představit výsledky výzkumu porovnávající úspěšnost žáků při řešení chemických početních úloh s využitím vzorečků a s využitím trojčlenky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z konference Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V
ISBN
9788021081369
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
59-62
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—