All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Selected Aspects of Holistic Education Around the World - Incentives for Education and Personal Development od Pedagogues in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00090816" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00090816 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vybrané aspekty celostního vzdělávání ve světě - Podněty pro vzdělávání a osobnostní růst pedagogů v České republice

  • Original language description

    Příspěvek představuje výběr současných přístupů k celostnímu vzdělávání v USA, Singapuru, na Taiwanu a okrajově i v několika dalších zemích; všímá si především zajímavých impulsů pro vzdělávání pedagogů na terciární úrovni v České republice. Cíle a prostředky celostního vzdělávání se ve světě odlišují, všechny je ale spojuje důraz na plné rozvinutí potenciálu každého člověka. Celostní vzdělávání je přístupem eklektickým a inkluzivním, který již ze své podstaty vstřebává podněty mnoha pedagogických (ale i filosofických či spirituálních) směrů a tím může přispívat k osobnostnímu rozvoji každého člověka. Myšlenkové kořeny tohoto přístupu ve vztahu ke vzdělávání pedagogů lze najít například v pracích R. W. Emersona, J. Deweye, M. Bubera a dalších. Celostní přístupy berou v potaz všechny složky, které tvoří identitu člověka a to včetně jeho zasazení do určitého celku, ze kterého by neměl být vytržen.

  • Czech name

    Vybrané aspekty celostního vzdělávání ve světě - Podněty pro vzdělávání a osobnostní růst pedagogů v České republice

  • Czech description

    Příspěvek představuje výběr současných přístupů k celostnímu vzdělávání v USA, Singapuru, na Taiwanu a okrajově i v několika dalších zemích; všímá si především zajímavých impulsů pro vzdělávání pedagogů na terciární úrovni v České republice. Cíle a prostředky celostního vzdělávání se ve světě odlišují, všechny je ale spojuje důraz na plné rozvinutí potenciálu každého člověka. Celostní vzdělávání je přístupem eklektickým a inkluzivním, který již ze své podstaty vstřebává podněty mnoha pedagogických (ale i filosofických či spirituálních) směrů a tím může přispívat k osobnostnímu rozvoji každého člověka. Myšlenkové kořeny tohoto přístupu ve vztahu ke vzdělávání pedagogů lze najít například v pracích R. W. Emersona, J. Deweye, M. Bubera a dalších. Celostní přístupy berou v potaz všechny složky, které tvoří identitu člověka a to včetně jeho zasazení do určitého celku, ze kterého by neměl být vytržen.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů