Realisation of the physical education curriculum – the knowledge area
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00090913" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00090913 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Realizace kurikula tělesné výchovy v oblasti vědomostí
Original language description
Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu zabývajícího se nesouladem mezi projektovaným a realizovaným kurikulem tělesné výchovy. Z výzkumu plyne, že vědomostní složka vzdělávání je ve výuce tělesné výchovy opomíjena a žáci tak ve škole nezískávají v dostatečné míře potřebné vědomosti pro účelné utváření osobního pohybového režimu.
Czech name
Realizace kurikula tělesné výchovy v oblasti vědomostí
Czech description
Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu zabývajícího se nesouladem mezi projektovaným a realizovaným kurikulem tělesné výchovy. Z výzkumu plyne, že vědomostní složka vzdělávání je ve výuce tělesné výchovy opomíjena a žáci tak ve škole nezískávají v dostatečné míře potřebné vědomosti pro účelné utváření osobního pohybového režimu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogická kinantropologie: Soubor referátů z mezinárodního semináře konaného 30. 3. – 31. 3. 2016
ISBN
9788026310518
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
13-16
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, Katedra studií lidského pohybu
Place of publication
Ostrava
Event location
Frýdlant nad Ostravicí
Event date
Jan 1, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—