DIDACTICS OF TECHNICAL SUBJECTS AT SECONDARY SCHOOLS - DEVELOPMENT, STATE AND PROSPECTS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00091107" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00091107 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.003" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.003</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.003" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.003</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
DIDAKTIKA ODBORNÝCH TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH – VÝVOJ, STAV A PERSPEKTIVY
Original language description
Záměrem předložené přehledové studie je nastínit vznik a historický vývoj oborové didaktiky technických předmětů na středních školách, dále potom analyzovat její současný stav a naznačit možnosti jejího dalšího vývoje. S ohledem na rozsah dané problematiky je pozornost zaměřena na klíčové momenty, které charakterizují hlavní tendence vývoje této oborové didaktiky s důrazem na význam vědeckovýzkumné činnosti v této oblasti. Prezentována jsou i vybraná výzkumná zjištění k problematice výukových metod a technické tvořivosti žáků v odborných technických předmětech na středních školách.
Czech name
DIDAKTIKA ODBORNÝCH TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH – VÝVOJ, STAV A PERSPEKTIVY
Czech description
Záměrem předložené přehledové studie je nastínit vznik a historický vývoj oborové didaktiky technických předmětů na středních školách, dále potom analyzovat její současný stav a naznačit možnosti jejího dalšího vývoje. S ohledem na rozsah dané problematiky je pozornost zaměřena na klíčové momenty, které charakterizují hlavní tendence vývoje této oborové didaktiky s důrazem na význam vědeckovýzkumné činnosti v této oblasti. Prezentována jsou i vybraná výzkumná zjištění k problematice výukových metod a technické tvořivosti žáků v odborných technických předmětech na středních školách.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
JTIE - Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
5-16
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—