All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theory of teaching of technical subjects at secondary schools in Czech republic - History, Present and Perspectives

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093504" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093504 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktika odborných technických předmětů na středních školách v České republice - historie, současnost a perspektivy

  • Original language description

    Přehledová studie se zabývá vznikem a historickým vývojem oborové didaktiky technických předmětů na středních školách v České republice, provádí analýzu jejího současného stavu a ukazuje možné směry jejího dalšího vývoje. S ohledem na rozsah dané problematiky je pozornost zaměřena na klíčové momenty, které charakterizují hlavní tendence vývoje této oborové didaktiky s důrazem na význam vědeckovýzkumné činnosti v této oblasti. Příspěvek představuje i vybraná výzkumná zjištění k problematice výukových metod a technické tvořivosti žáků v odborných technických předmětech na středních školách v České republice.

  • Czech name

    Didaktika odborných technických předmětů na středních školách v České republice - historie, současnost a perspektivy

  • Czech description

    Přehledová studie se zabývá vznikem a historickým vývojem oborové didaktiky technických předmětů na středních školách v České republice, provádí analýzu jejího současného stavu a ukazuje možné směry jejího dalšího vývoje. S ohledem na rozsah dané problematiky je pozornost zaměřena na klíčové momenty, které charakterizují hlavní tendence vývoje této oborové didaktiky s důrazem na význam vědeckovýzkumné činnosti v této oblasti. Příspěvek představuje i vybraná výzkumná zjištění k problematice výukových metod a technické tvořivosti žáků v odborných technických předmětech na středních školách v České republice.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    10. didaktická konferencia, zborník prispevkov, Dubnica nad Váhom, 13. april 2016

  • ISBN

    9788089732678

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    60-66

  • Publisher name

    Dubnický technologický inštitút

  • Place of publication

    Dubnica nad Váhom

  • Event location

    Dubnica nad Váhom

  • Event date

    Apr 13, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article