Influence of Usage of Critical Thinking Methods in Teaching on Pupils' Reading Literacy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00091949" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00091949 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv používání metod kritického myšlení ve výuce na čtenářskou gramotnost žáků
Original language description
Cílem posteru bylo představit metodologii šetření zjišťujícího vliv používání metod kritického myšlení (dále jen KM) ve výuce na výsledky žáků ve čtenářských testech ve 4. ročníku základní školy. Představili jsme výsledky předvýzkumu, v němž jsme porovnali výsledky žáků ve čtenářských testech, přičemž jednu skupinu tvoří žáci, jejichž učitel prošel kurzem o KM a ve výuce používá metody KM, a druhou skupinou jsou ostatní žáci.
Czech name
Vliv používání metod kritického myšlení ve výuce na čtenářskou gramotnost žáků
Czech description
Cílem posteru bylo představit metodologii šetření zjišťujícího vliv používání metod kritického myšlení (dále jen KM) ve výuce na výsledky žáků ve čtenářských testech ve 4. ročníku základní školy. Představili jsme výsledky předvýzkumu, v němž jsme porovnali výsledky žáků ve čtenářských testech, přičemž jednu skupinu tvoří žáci, jejichž učitel prošel kurzem o KM a ve výuce používá metody KM, a druhou skupinou jsou ostatní žáci.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů