Novice teachers well being
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00095373" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00095373 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://novinky.skolnipsychologie.cz" target="_blank" >http://novinky.skolnipsychologie.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Životní spokojenost začínajících učitelů
Original language description
Příspěvek shrnuje výsledky výzkumné studie N=380 začínajících učitelů z šesti krajů ČR zaměřené na dílčí aspekty jejich profesní socializace (žáci, škola, kolegové, vedení, rodiče a kumunita a společenský kontext) a jejich životní spokojenost ve vztahu k rozhodnutí setrvat v profesi učitele (na stejné či jiné škole) či učitelskou profesi opustit. Výsledky jsou diskutovány v kontextu podpory začínajících učitelů školními psychology.
Czech name
Životní spokojenost začínajících učitelů
Czech description
Příspěvek shrnuje výsledky výzkumné studie N=380 začínajících učitelů z šesti krajů ČR zaměřené na dílčí aspekty jejich profesní socializace (žáci, škola, kolegové, vedení, rodiče a kumunita a společenský kontext) a jejich životní spokojenost ve vztahu k rozhodnutí setrvat v profesi učitele (na stejné či jiné škole) či učitelskou profesi opustit. Výsledky jsou diskutovány v kontextu podpory začínajících učitelů školními psychology.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA15-12956S" target="_blank" >GA15-12956S: How context matters: objective determinants of novice teachers´ socialisation</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů