All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Novice teacher in inclusive education conditions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902212" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902212 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Začínající učitel v podmínkách inkluzivního vzdělávání

  • Original language description

    Cílem publikace je přiblížit problematiku začínajících učitelů, a to v kontextu inkluzivního vzdělávání. Tematicky tato kolektivní monografie propojuje problematiku pregraduální přípravy studentů učitelství, připravenosti budoucích učitelů na profesi učitele, profesních kompetencí učitele a potřeb začínajících učitelů na inkluzivní školu. V druhé části publikace jsou prezentovány případové studie začínajících učitelů s ohledem na jejich zkušenosti s inkluzivním vzděláváním a vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Publikace je určena nejen studentům učitelských oborů, vzdělavatele budoucích učitelů, ale může být přínosná i pro vedení škol.

  • Czech name

    Začínající učitel v podmínkách inkluzivního vzdělávání

  • Czech description

    Cílem publikace je přiblížit problematiku začínajících učitelů, a to v kontextu inkluzivního vzdělávání. Tematicky tato kolektivní monografie propojuje problematiku pregraduální přípravy studentů učitelství, připravenosti budoucích učitelů na profesi učitele, profesních kompetencí učitele a potřeb začínajících učitelů na inkluzivní školu. V druhé části publikace jsou prezentovány případové studie začínajících učitelů s ohledem na jejich zkušenosti s inkluzivním vzděláváním a vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Publikace je určena nejen studentům učitelských oborů, vzdělavatele budoucích učitelů, ale může být přínosná i pro vedení škol.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7394-847-4

  • Number of pages

    100

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS book