All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Intercultural Communicative Competence Development Manifestations in Writing in English: A System of Representative Categories of Intercultural Communicative Competence

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100073" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100073 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://slovakedu.com/_files/200003895-205bd21553/Vyzvy2017_Book%20of_Abstracts-2.pdf" target="_blank" >https://slovakedu.com/_files/200003895-205bd21553/Vyzvy2017_Book%20of_Abstracts-2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce: kategoriální systém reprezentativních kategorií interkulturní komunikační kompetence

  • Original language description

    Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence představuje jednu z priorit současné jazykové politiky. Třebaže se snahy o dosahování toho cíle prosazují ve výuce cizích jazyků již na základních školách, ověřování míry rozvoje interkulturní komunikační kompetence zůstává i nadále výzvou pro teorii, praxi a výzkum. Prezentovaný příspěvek představuje kategoriální systém reprezentativních kategorií interkulturní komunikační kompetence, který byl zkonstruován jako nástroj analýzy dat v akčním výzkumu, jenž se zabývá projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy. S ohledem na komplexnost konstruktu interkulturní komunikační kompetence byl kategoriální systém sestrojen tak, aby jej bylo možno využít deduktivním způsobem při analyzování produktů psaní. Následné induktivní vyvozování dílčích podkategorií a jejich indikátorů pak umožnilo precizování nástroje do jeho finální podoby. Pozornost příspěvku je tak věnována popisu a obsahovému vymezení zkonstruovaného kategoriálního systému a možnostem jeho využití v dalších výzkumech obdobného rázu.

  • Czech name

    Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce: kategoriální systém reprezentativních kategorií interkulturní komunikační kompetence

  • Czech description

    Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence představuje jednu z priorit současné jazykové politiky. Třebaže se snahy o dosahování toho cíle prosazují ve výuce cizích jazyků již na základních školách, ověřování míry rozvoje interkulturní komunikační kompetence zůstává i nadále výzvou pro teorii, praxi a výzkum. Prezentovaný příspěvek představuje kategoriální systém reprezentativních kategorií interkulturní komunikační kompetence, který byl zkonstruován jako nástroj analýzy dat v akčním výzkumu, jenž se zabývá projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy. S ohledem na komplexnost konstruktu interkulturní komunikační kompetence byl kategoriální systém sestrojen tak, aby jej bylo možno využít deduktivním způsobem při analyzování produktů psaní. Následné induktivní vyvozování dílčích podkategorií a jejich indikátorů pak umožnilo precizování nástroje do jeho finální podoby. Pozornost příspěvku je tak věnována popisu a obsahovému vymezení zkonstruovaného kategoriálního systému a možnostem jeho využití v dalších výzkumech obdobného rázu.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů