All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Towards developing learner autonomy in English lessons

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100195" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100195 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/950" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/950</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8768-2017" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8768-2017</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Na cestě k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka

  • Original language description

    Tato kapitola vymezuje autonomii žáka v cizojazyčné výuce a zabývá se analýzou hospitace, která je založena na pozorování videozáznamu z výuky anglického jazyka v 9. třídě ZŠ. Byla zde posouzena kvalita vyučovací hodiny jako celku z hlediska rozvíjení žákovy autonomie na základě analýzy výukových situací a příležitostí k rozvíjení žákovy autonomie. Hodina byla vyhodnocena jako nerozvinutá a v rámci alterací byly navrženy možnosti zvýšení potenciálu dané hodiny rozvíjet žákovu autonomii.

  • Czech name

    Na cestě k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka

  • Czech description

    Tato kapitola vymezuje autonomii žáka v cizojazyčné výuce a zabývá se analýzou hospitace, která je založena na pozorování videozáznamu z výuky anglického jazyka v 9. třídě ZŠ. Byla zde posouzena kvalita vyučovací hodiny jako celku z hlediska rozvíjení žákovy autonomie na základě analýzy výukových situací a příležitostí k rozvíjení žákovy autonomie. Hodina byla vyhodnocena jako nerozvinutá a v rámci alterací byly navrženy možnosti zvýšení potenciálu dané hodiny rozvíjet žákovu autonomii.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání

  • ISBN

    9788021087583

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    135-152

  • Number of pages of the book

    462

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter