A view of the development of learner autonomy in the Czech Republic and abroad
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106231" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106231 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://old.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ProfiLingua_Proceedings.pdf" target="_blank" >https://old.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ProfiLingua_Proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pohled na současný stav problematiky rozvoje autonomie žáka u nás a v zahraničí.
Original language description
Tento příspěvek popisuje a definuje koncept autonomie žáka v jazykovém vzdělávání s tím, že se blíže věnuje dimenzím kontroly dle Bensona. Dále stručně popisuje přístupy a metody k rozvoji žákovy autonomie. Poskytuje také stručný exkurz do pedagogických směrů, které ovlivnily rozvoj problematiky autonomie žáka. Pozornost také věnuje zakotvení autonomie žáka v podpůrných vědách (psychologie, teorie osvojování cizího jazyka). V závěru popisuje situaci v ČR ve vztahu k autonomii žáka a projekt, který se věnoval výzkumu autonomie žáka ve výuce anglického jazyka na dánské základní škole.
Czech name
Pohled na současný stav problematiky rozvoje autonomie žáka u nás a v zahraničí.
Czech description
Tento příspěvek popisuje a definuje koncept autonomie žáka v jazykovém vzdělávání s tím, že se blíže věnuje dimenzím kontroly dle Bensona. Dále stručně popisuje přístupy a metody k rozvoji žákovy autonomie. Poskytuje také stručný exkurz do pedagogických směrů, které ovlivnily rozvoj problematiky autonomie žáka. Pozornost také věnuje zakotvení autonomie žáka v podpůrných vědách (psychologie, teorie osvojování cizího jazyka). V závěru popisuje situaci v ČR ve vztahu k autonomii žáka a projekt, který se věnoval výzkumu autonomie žáka ve výuce anglického jazyka na dánské základní škole.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Jazykový a kulturní prostor v proměnách 21. století
ISBN
9788026108344
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
244-253
Publisher name
Západočeská univerzita
Place of publication
Plzeň
Event location
Filozofická fakulta ZČU v Plzni
Event date
Sep 13, 2018
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—