All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

A view of the development of learner autonomy in the Czech Republic and abroad

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106231" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106231 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://old.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ProfiLingua_Proceedings.pdf" target="_blank" >https://old.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ProfiLingua_Proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pohled na současný stav problematiky rozvoje autonomie žáka u nás a v zahraničí.

  • Original language description

    Tento příspěvek popisuje a definuje koncept autonomie žáka v jazykovém vzdělávání s tím, že se blíže věnuje dimenzím kontroly dle Bensona. Dále stručně popisuje přístupy a metody k rozvoji žákovy autonomie. Poskytuje také stručný exkurz do pedagogických směrů, které ovlivnily rozvoj problematiky autonomie žáka. Pozornost také věnuje zakotvení autonomie žáka v podpůrných vědách (psychologie, teorie osvojování cizího jazyka). V závěru popisuje situaci v ČR ve vztahu k autonomii žáka a projekt, který se věnoval výzkumu autonomie žáka ve výuce anglického jazyka na dánské základní škole.

  • Czech name

    Pohled na současný stav problematiky rozvoje autonomie žáka u nás a v zahraničí.

  • Czech description

    Tento příspěvek popisuje a definuje koncept autonomie žáka v jazykovém vzdělávání s tím, že se blíže věnuje dimenzím kontroly dle Bensona. Dále stručně popisuje přístupy a metody k rozvoji žákovy autonomie. Poskytuje také stručný exkurz do pedagogických směrů, které ovlivnily rozvoj problematiky autonomie žáka. Pozornost také věnuje zakotvení autonomie žáka v podpůrných vědách (psychologie, teorie osvojování cizího jazyka). V závěru popisuje situaci v ČR ve vztahu k autonomii žáka a projekt, který se věnoval výzkumu autonomie žáka ve výuce anglického jazyka na dánské základní škole.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Jazykový a kulturní prostor v proměnách 21. století

  • ISBN

    9788026108344

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    244-253

  • Publisher name

    Západočeská univerzita

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Filozofická fakulta ZČU v Plzni

  • Event date

    Sep 13, 2018

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article