Theoretical basis for the development of learner autonomy in lower secondary pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106230" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106230 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni ZŠ při výuce angličtiny.
Original language description
Tento příspěvek ve formě posteru stručně popisuje teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni základní školy v hodinách anglického jazyka. Tento poster představuje široce uznávanou definici autonomie žáka v jazykovém vzdělávání. Dále popisuje její jednotlivé složky dle modelu Davida Littla a stručně představuje jeho praktické implikace a co se opírají na teoretické rovině.
Czech name
Teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni ZŠ při výuce angličtiny.
Czech description
Tento příspěvek ve formě posteru stručně popisuje teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni základní školy v hodinách anglického jazyka. Tento poster představuje široce uznávanou definici autonomie žáka v jazykovém vzdělávání. Dále popisuje její jednotlivé složky dle modelu Davida Littla a stručně představuje jeho praktické implikace a co se opírají na teoretické rovině.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů