All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assessing and teaching productive skills

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100239" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100239 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení a výuka produktivních dovedností – spojené nádoby

  • Original language description

    Rostoucí důraz na rozvoj produktivních řečových dovedností ve výuce s sebou přináší i potřebu tyto řečové dovednosti testovat a hodnotit. Pokud se pak jedná o test vysoké důležitosti, vzrůstá i význam standardizace procesu testování a hodnocení těchto dovedností. Příspěvek se zaměří na standardizaci procesu testování a hodnocení produktivních dovedností v kontextu terciárního vzdělávání. Pokusí se přitom ukázat propojenost tohoto procesu s výukou a s rolí vyučujících, kteří v něm zaujímají duální roli – roli učitele a roli tvůrce testových úloh, hodnotících škál a v neposlední řádě i hodnotitelů produktivních dovedností. Tento proces bude nahlížen v kontextu výuky a hodnocení odborného a akademického jazyka na Centru jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity v Brně, konkrétně jeho Oddělení na Ekonomicko-správní fakultě.

  • Czech name

    Hodnocení a výuka produktivních dovedností – spojené nádoby

  • Czech description

    Rostoucí důraz na rozvoj produktivních řečových dovedností ve výuce s sebou přináší i potřebu tyto řečové dovednosti testovat a hodnotit. Pokud se pak jedná o test vysoké důležitosti, vzrůstá i význam standardizace procesu testování a hodnocení těchto dovedností. Příspěvek se zaměří na standardizaci procesu testování a hodnocení produktivních dovedností v kontextu terciárního vzdělávání. Pokusí se přitom ukázat propojenost tohoto procesu s výukou a s rolí vyučujících, kteří v něm zaujímají duální roli – roli učitele a roli tvůrce testových úloh, hodnotících škál a v neposlední řádě i hodnotitelů produktivních dovedností. Tento proces bude nahlížen v kontextu výuky a hodnocení odborného a akademického jazyka na Centru jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity v Brně, konkrétně jeho Oddělení na Ekonomicko-správní fakultě.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů