Teaching Assistant in the Context of Inclusive Education of Pupils with Special Educational Needs at Primary School in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104121" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104121 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%202.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%202.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice
Original language description
Hlavním cílem výzkumného šetření bylo analyzovat postavení asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na zjištění úrovně spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem, zjištění stavu připravenosti asistentů pedagoga k inkluzivní edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a také na realizovaná opatření k úspěšné edukaci těchto žáků. Z daných cílů vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.
Czech name
Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice
Czech description
Hlavním cílem výzkumného šetření bylo analyzovat postavení asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na zjištění úrovně spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem, zjištění stavu připravenosti asistentů pedagoga k inkluzivní edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a také na realizovaná opatření k úspěšné edukaci těchto žáků. Z daných cílů vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky
ISSN
2585-7363
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
15
Pages from-to
81-95
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—