All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching Assistant in the Context of Inclusive Education of Pupils with Special Educational Needs at Primary School in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104121" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104121 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%202.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%202.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice

  • Original language description

    Hlavním cílem výzkumného šetření bylo analyzovat postavení asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na zjištění úrovně spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem, zjištění stavu připravenosti asistentů pedagoga k inkluzivní edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a také na realizovaná opatření k úspěšné edukaci těchto žáků. Z daných cílů vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.

  • Czech name

    Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice

  • Czech description

    Hlavním cílem výzkumného šetření bylo analyzovat postavení asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na zjištění úrovně spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem, zjištění stavu připravenosti asistentů pedagoga k inkluzivní edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a také na realizovaná opatření k úspěšné edukaci těchto žáků. Z daných cílů vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Štúdie zo špeciálnej pedagogiky

  • ISSN

    2585-7363

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    81-95

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database