Research study in foreign language learning styles
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113167" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113167 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přehledová kapitola výzkumů stylů učení se cizímu jazyku
Original language description
Příspěvek prezentuje a shrnuje současné zahraniční studie zabývající se styly učení se cizímu jazyku. Studie používají k identifikaci učebních stylů různé dotazníky a jejich cílem je identifikovat učební styly studentů vysokých, středních i základních škol včetně studentů jazykových institutů, nejčastěji za účelem zefektivnění výuky nebo při použití pro konkrétní dovednost.
Czech name
Přehledová kapitola výzkumů stylů učení se cizímu jazyku
Czech description
Příspěvek prezentuje a shrnuje současné zahraniční studie zabývající se styly učení se cizímu jazyku. Studie používají k identifikaci učebních stylů různé dotazníky a jejich cílem je identifikovat učební styly studentů vysokých, středních i základních škol včetně studentů jazykových institutů, nejčastěji za účelem zefektivnění výuky nebo při použití pro konkrétní dovednost.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum v didaktice cizích jazyků II
ISBN
9788021095465
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
18
Pages from-to
75-92
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—