Foreign Language Classroom Anxiety: Czech Adaptation of Foreign Language Classroom Anxiety Scale
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00118328" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00118328 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obava z komunikace v cizím jazyce ve výuce: česká adaptace škály Foreign Language Classroom Anxiety Scale
Original language description
Předkládaná studie přináší informace o procesu a výsledcích adaptace škály Foreign Language Classroom Anxiety Scale, která měří obavy z komunikace ve výuce cizího jazyka (Horwitz, Horwitz & Cope, 1986). Proces adaptace na české podmínky zahrnoval ověření obsahové validity, konstruktové validity a identifikaci faktorové struktury nástroje. Na základě výsledků explorační faktorové analýzy v programu STATISTICA 13.3 byla navržena redukce položek z třiceti tří na třináct položek. Vnitřní konzistence adaptované Škály obavy z komunikace v cizím jazyce ve výuce vykázala dostatečný koeficient Cronbachova alfa 0,82.
Czech name
Obava z komunikace v cizím jazyce ve výuce: česká adaptace škály Foreign Language Classroom Anxiety Scale
Czech description
Předkládaná studie přináší informace o procesu a výsledcích adaptace škály Foreign Language Classroom Anxiety Scale, která měří obavy z komunikace ve výuce cizího jazyka (Horwitz, Horwitz & Cope, 1986). Proces adaptace na české podmínky zahrnoval ověření obsahové validity, konstruktové validity a identifikaci faktorové struktury nástroje. Na základě výsledků explorační faktorové analýzy v programu STATISTICA 13.3 byla navržena redukce položek z třiceti tří na třináct položek. Vnitřní konzistence adaptované Škály obavy z komunikace v cizím jazyce ve výuce vykázala dostatečný koeficient Cronbachova alfa 0,82.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum v didaktice cizích jazyků III
ISBN
9788021098213
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
16
Pages from-to
13-28
Publisher name
Masarykova Univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2020
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—