All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teachers‘ Subjective Theories and Behaviour: a Multiple Case Study in the Context of Teachers’ Professional Development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00124470" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00124470 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2102" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2102</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9810-2021" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9810-2021</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů

  • Original language description

    Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle vyučovacího předmětu a psychodidaktické transformace těchto cílů v příležitosti k učení žáků.

  • Czech name

    Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů

  • Czech description

    Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle vyučovacího předmětu a psychodidaktické transformace těchto cílů v příležitosti k učení žáků.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021098091

  • Number of pages

    182

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book