All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Developing digital competencies in the environment of reading workshops in primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F24%3A00138015" target="_blank" >RIV/00216224:14410/24:00138015 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2390" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2390</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj digitálních kompetencí v prostředí čtenářských dílen na základní škole

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na využití digitálních technologií jako podpůrných nástrojů ve čtenářských dílnách na 2. stupni základních škol. Představuje různé digitální platformy a jejich potenciál pro zapojení žáků do čtení, zlepšování porozumění textu a rozvoj digitálních kompetencí. Příspěvek zkoumá, jak mohou digitální nástroje obohatit čtenářský zážitek, podporovat interaktivní učení a pomoci žákům v rozvoji kritického myšlení. Nastiňuje také, jak mohou tyto technologie napomoci učitelům v individualizaci výuky, a poskytuje konkrétní příklady jejich využití v edukačním procesu.

  • Czech name

    Rozvoj digitálních kompetencí v prostředí čtenářských dílen na základní škole

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na využití digitálních technologií jako podpůrných nástrojů ve čtenářských dílnách na 2. stupni základních škol. Představuje různé digitální platformy a jejich potenciál pro zapojení žáků do čtení, zlepšování porozumění textu a rozvoj digitálních kompetencí. Příspěvek zkoumá, jak mohou digitální nástroje obohatit čtenářský zážitek, podporovat interaktivní učení a pomoci žákům v rozvoji kritického myšlení. Nastiňuje také, jak mohou tyto technologie napomoci učitelům v individualizaci výuky, a poskytuje konkrétní příklady jejich využití v edukačním procesu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XVI. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury

  • ISBN

    9788028006389

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    88-97

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Mar 14, 2024

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article