The Influence of Personality and Cognitive Aspects on Creativity in Dance in Adolescents
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F11%3A00067337" target="_blank" >RIV/00216224:14510/11:00067337 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv vybraných osobnostních korelátů na kreativitu v tanci u adolescentů
Original language description
Cílem práce je ověřit vliv tance na kreativitu u vybrané skupiny adolescentů tancujících a adolecentů netancujících. Prostřednictvím osobnostní ankety byla získána personální data o testovaných osobách, použili jsme Brace test. Z výsledků vyplývá, že vhodně vedená výuka tělesné výchovy na střední škole přispívá k všestrannému pohybovému rozvoji adolescentů.
Czech name
Vliv vybraných osobnostních korelátů na kreativitu v tanci u adolescentů
Czech description
Cílem práce je ověřit vliv tance na kreativitu u vybrané skupiny adolescentů tancujících a adolecentů netancujících. Prostřednictvím osobnostní ankety byla získána personální data o testovaných osobách, použili jsme Brace test. Z výsledků vyplývá, že vhodně vedená výuka tělesné výchovy na střední škole přispívá k všestrannému pohybovému rozvoji adolescentů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Sportiva
ISSN
1802-7679
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2011/5
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
83-91
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—