All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The process of experiential reflective learning in a concepts of personal and social development lecturers.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F12%3A00058233" target="_blank" >RIV/00216224:14510/12:00058233 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Proces zkušenostně reflektivního učení v pojetí lektorů osobnostně sociálního rozvoje.

  • Original language description

    Zkušenostně reflektivní učení představuje pedagogickou teorií i praxí prověřené koncepty učení, jejichž společným znakem je cílené promýšlení, vyhodnocování či transformace zažitého, během něhož se lidé individuálně nebo ve spolupráci s ostatními pokoušejí objevit nové zdroje a možnosti, které jim tyto zkušenosti skýtají pro jejich bezprostřední životní realitu (srov. např. Boud, Keogh, Walker, 2005; Mezirow, 1990; Moon, 2009; Weil, McGill, 1990). V odborné literatuře se tyto koncepty objevují zejména vpodobě různých modelů, resp. cyklů učení (viz např. Kolb, 1984; Jarvis, 2004) usilujících o podrobný popis procesu takto založeného učení. Otázkou, kterou si kladou autoři příspěvku je, jakým způsobem lektoři osobnostně sociálního rozvoje tuto platformuučení v praxi skutečně uchopují a využívají při práci se svými cílovými skupinami.

  • Czech name

    Proces zkušenostně reflektivního učení v pojetí lektorů osobnostně sociálního rozvoje.

  • Czech description

    Zkušenostně reflektivní učení představuje pedagogickou teorií i praxí prověřené koncepty učení, jejichž společným znakem je cílené promýšlení, vyhodnocování či transformace zažitého, během něhož se lidé individuálně nebo ve spolupráci s ostatními pokoušejí objevit nové zdroje a možnosti, které jim tyto zkušenosti skýtají pro jejich bezprostřední životní realitu (srov. např. Boud, Keogh, Walker, 2005; Mezirow, 1990; Moon, 2009; Weil, McGill, 1990). V odborné literatuře se tyto koncepty objevují zejména vpodobě různých modelů, resp. cyklů učení (viz např. Kolb, 1984; Jarvis, 2004) usilujících o podrobný popis procesu takto založeného učení. Otázkou, kterou si kladou autoři příspěvku je, jakým způsobem lektoři osobnostně sociálního rozvoje tuto platformuučení v praxi skutečně uchopují a využívají při práci se svými cílovými skupinami.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: School: Research of Internal Processes and External Conditions of its Functioning</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů