All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Critical and creative thinking in the training of teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F13%3A00079567" target="_blank" >RIV/00216224:14510/13:00079567 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů

  • Original language description

    Výzkum na téma Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů byl koncipován jako výzkumné šetření v oblasti zkoumání kognitivních kompetencí u studentů na vysoké škole, kdy jsme konkrétně zkoumali úroveň kritického myšlení a potenciálu k tvořivému myšlení pomocí psychodiagnostických testů. V úvodu jsme si položili základní otázku: Jaká je úroveň kognitivních klíčových kompetencí, kritického a tvořivého myšlení? Jsou rozvíjeny během studia na vysoké škole, konkrétně u sociálních pedagogů? Z výsledků psychodiagnostických testů je však patrné, že tato kompetence u studentů rozvíjena není.

  • Czech name

    Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů

  • Czech description

    Výzkum na téma Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů byl koncipován jako výzkumné šetření v oblasti zkoumání kognitivních kompetencí u studentů na vysoké škole, kdy jsme konkrétně zkoumali úroveň kritického myšlení a potenciálu k tvořivému myšlení pomocí psychodiagnostických testů. V úvodu jsme si položili základní otázku: Jaká je úroveň kognitivních klíčových kompetencí, kritického a tvořivého myšlení? Jsou rozvíjeny během studia na vysoké škole, konkrétně u sociálních pedagogů? Z výsledků psychodiagnostických testů je však patrné, že tato kompetence u studentů rozvíjena není.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy II

  • ISBN

    9788021063204

  • Number of pages of the result

    36

  • Pages from-to

    8-43

  • Number of pages of the book

    151

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter