Marketing strategy in management process of insurance company
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00032083" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00032083 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová strategie v procesu řízení pojišťovacího podniku
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na analýzu vybraných aspektů využití marketingové strategie v procesu řízení pojišťovacího podniku na pojistném trhu České republiky s důrazem na analýzu organizačních struktur a výběr tržních strategií. Zobecňuje poznatky a zkušenosti z pojistné praxe v činnosti vrcholového managementu v procesu marketingového řízení pojišťovacího podniku.
Czech name
Marketingová strategie v procesu řízení pojišťovacího podniku
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na analýzu vybraných aspektů využití marketingové strategie v procesu řízení pojišťovacího podniku na pojistném trhu České republiky s důrazem na analýzu organizačních struktur a výběr tržních strategií. Zobecňuje poznatky a zkušenosti z pojistné praxe v činnosti vrcholového managementu v procesu marketingového řízení pojišťovacího podniku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z Mezinárodní vědecké konference "Vývojové trendy v poisťovníctve I"
ISBN
978-80-225-2318-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
EU Bratislava
Place of publication
Senec
Event location
Senec, Slovensko
Event date
Jun 7, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—