Relationship as the competitive advantage
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00032533" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00032533 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah jako konkurenční výhoda
Original language description
Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření realizovaného na vzorku malých a středních podniků v České republice, zaměřeného mimo jiné také na vnímání významu vztahů, zejména vztahů se zákazníky jako konkurenční výhody. Analýza výsledků umožňujetaké zajímavou komparaci podniků orientovaných na zahraniční trhy, podniků z různých odvětví a podniků s různou tzv. hospodářskou úspěšností, tedy finančně vyjádřenou konkurenceschopností v průběhu posledních tří let existence podniku. Srovnání je učiněno taktéž s velkými podniky, které byly také zastoupeny ve vzorku respondentů. Hledisko konkurenční výhody bude doplněno také o vnímání úrovně kvality vztahů se zákazníky jako slabé či silné stránky podniku. Dotazníkové šetření a jeho výsledky jsou vstupem pro připravovaný výzkum malých a středních podniků v problematice vztahového marketingu a vztahového managementu.
Czech name
Vztah jako konkurenční výhoda
Czech description
Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření realizovaného na vzorku malých a středních podniků v České republice, zaměřeného mimo jiné také na vnímání významu vztahů, zejména vztahů se zákazníky jako konkurenční výhody. Analýza výsledků umožňujetaké zajímavou komparaci podniků orientovaných na zahraniční trhy, podniků z různých odvětví a podniků s různou tzv. hospodářskou úspěšností, tedy finančně vyjádřenou konkurenceschopností v průběhu posledních tří let existence podniku. Srovnání je učiněno taktéž s velkými podniky, které byly také zastoupeny ve vzorku respondentů. Hledisko konkurenční výhody bude doplněno také o vnímání úrovně kvality vztahů se zákazníky jako slabé či silné stránky podniku. Dotazníkové šetření a jeho výsledky jsou vstupem pro připravovaný výzkum malých a středních podniků v problematice vztahového marketingu a vztahového managementu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Research center on competitiveness of Czech economy</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Scientia Iuventa 2007
ISBN
978-80-8083-398-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—