Public services and their specifics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00030046" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00030046 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Veřejné služby a jejich specifika
Original language description
Text v kapitole 2 uvedené publikace shrnuje specifika veřejných služeb, představuje existující koncepce kvality v kontextu veřejných služeb a nástroje řízení kvality veřejných služeb (zde se text zaměřuje především na uvedení jejich důrazu na měření spokojenosti občanů).
Czech name
Veřejné služby a jejich specifika
Czech description
Text v kapitole 2 uvedené publikace shrnuje specifika veřejných služeb, představuje existující koncepce kvality v kontextu veřejných služeb a nástroje řízení kvality veřejných služeb (zde se text zaměřuje především na uvedení jejich důrazu na měření spokojenosti občanů).
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Measurement of Citizens' Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
ISBN
978-80-210-5112-6
Number of pages of the result
23
Pages from-to
—
Number of pages of the book
118
Publisher name
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—