All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing management methodology

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F20%3A00114921" target="_blank" >RIV/00216224:14560/20:00114921 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika marketingového řízení

  • Original language description

    Hlavním cílem metodiky marketingu pro neziskové organizace poskytující sociální služby je zajistit jejich konkurenceschopnost a udržitelnost,a to na základě analýzy stavu současných procesů v marketingovém řízení vybraných neziskových organizací a dále pak zkušeností autorského kolektivu, čímž budou tyto organizace moci lépe plnit dlouhodobě své poslání. Klade si za cíl vysvětlit fungování a význam marketingu pro neziskové organizace a doložit marketingové zákonitosti na příkladech z praxe.

  • Czech name

    Metodika marketingového řízení

  • Czech description

    Hlavním cílem metodiky marketingu pro neziskové organizace poskytující sociální služby je zajistit jejich konkurenceschopnost a udržitelnost,a to na základě analýzy stavu současných procesů v marketingovém řízení vybraných neziskových organizací a dále pak zkušeností autorského kolektivu, čímž budou tyto organizace moci lépe plnit dlouhodobě své poslání. Klade si za cíl vysvětlit fungování a význam marketingu pro neziskové organizace a doložit marketingové zákonitosti na příkladech z praxe.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50201 - Economic Theory

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL02000055" target="_blank" >TL02000055: Effective marketing as a tool to ensure the competitiveness and sustainable development of non-profit organizations providing social services</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů