Using Moodle in ESP
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006750" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006750 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití Moodle ve výuce odborného anglického jazyka
Original language description
Moodle je jednou z eLearningových podpor, která je založena na sociálně konstruktivistické filozofii. Je to otevřený, volně šiřitelný software, který by měl vyučujícím pomáhat vytvářet efektivní online výukové materiály. Díky svému charakteru a pedagogickým principům je dnes jedním z nejoblíbenějších CMS. Příspěvek popisuje výsledky první výzkumné sondy zaměřené na využití Moodle v kurzu ?Výzkumné metody a práce s informacemi? (PINF) a při odborné praxi (PRAX) studentů 2. ročníku oboru Anglický jazyk pro hospodářskou praxi (AJHP) při Univerzitě Pardubice.
Czech name
Využití Moodle ve výuce odborného anglického jazyka
Czech description
Moodle je jednou z eLearningových podpor, která je založena na sociálně konstruktivistické filozofii. Je to otevřený, volně šiřitelný software, který by měl vyučujícím pomáhat vytvářet efektivní online výukové materiály. Díky svému charakteru a pedagogickým principům je dnes jedním z nejoblíbenějších CMS. Příspěvek popisuje výsledky první výzkumné sondy zaměřené na využití Moodle v kurzu ?Výzkumné metody a práce s informacemi? (PINF) a při odborné praxi (PRAX) studentů 2. ročníku oboru Anglický jazyk pro hospodářskou praxi (AJHP) při Univerzitě Pardubice.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.
ISBN
80-7220-246-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
93-96
Publisher name
VOTOBIA
Place of publication
Olomouc
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—