The authority of teachers in schools today
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F10%3A39882448" target="_blank" >RIV/00216275:25210/10:39882448 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Autorita pedagogů v současných školách
Original language description
Stať analyzuje autoritu učitele jako předpoklad jeho profesionality. Naznačuje možnosti rozvoje rozvíjení přirozené autority v rámci psychosociálních kurzů.
Czech name
Autorita pedagogů v současných školách
Czech description
Stať analyzuje autoritu učitele jako předpoklad jeho profesionality. Naznačuje možnosti rozvoje rozvíjení přirozené autority v rámci psychosociálních kurzů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F10%2F0796" target="_blank" >GAP407/10/0796: NEW: Authority and Alternation of its Concept in Educational Enviroment</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Učitel v současné škole
ISBN
978-80-7308-301-4
Number of pages of the result
13
Pages from-to
—
Number of pages of the book
315
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—