The perspectives of mediation and probation in the context of resocialization pedagogy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F10%3A39883119" target="_blank" >RIV/00216275:25210/10:39883119 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Perspektivy mediace a probace v kontextu resocializační pedagogiky
Original language description
Příspěvek se zabývá alternativními technikami a metodami řešení sporů a jejich využitím v praxi. Důraz je kladen na popis možností mediace a na charakteristiku role a osobnostních předpokladů mediátora. Kvalifikace a zkušenost jsou důležité pro výkon této nově vznikající profese v České republice a jsou konfrontovány se zahraničními trendy. Rovněž nabízejí inspiraci pro efektivní vedení a zdárné ukončení mediačního procesu. S významem mediace roste i důležitost profesního postavení mediátorů právě v kontextu (sociální) andragogiky a resocializační pedagogiky. Mediace pomáhá podněcovat a rozvíjet potenciál člověka a umožňuje mu podílet se na řešení vlastních problémů prostřednictvím účinného a kultivovaného přístupu.
Czech name
Perspektivy mediace a probace v kontextu resocializační pedagogiky
Czech description
Příspěvek se zabývá alternativními technikami a metodami řešení sporů a jejich využitím v praxi. Důraz je kladen na popis možností mediace a na charakteristiku role a osobnostních předpokladů mediátora. Kvalifikace a zkušenost jsou důležité pro výkon této nově vznikající profese v České republice a jsou konfrontovány se zahraničními trendy. Rovněž nabízejí inspiraci pro efektivní vedení a zdárné ukončení mediačního procesu. S významem mediace roste i důležitost profesního postavení mediátorů právě v kontextu (sociální) andragogiky a resocializační pedagogiky. Mediace pomáhá podněcovat a rozvíjet potenciál člověka a umožňuje mu podílet se na řešení vlastních problémů prostřednictvím účinného a kultivovaného přístupu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Aktuální problémy resocializační pedagogiky
ISBN
978-80-7395-342-3
Number of pages of the result
16
Pages from-to
—
Number of pages of the book
66
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
UT code for WoS chapter
—