All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Blended Learning in Teaching/Learning Business English

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39892069" target="_blank" >RIV/00216275:25210/11:39892069 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Blended learning ve výuce obchodní angličtiny

  • Original language description

    Kniha Blended learning ve výuce obchodní angličtiny mapuje problematiku integrování ICT do vzdělávání a zaměřuje se na didaktické možnosti využití blended learningu ve výuce odborného anglického jazyka v terciární sféře. Publikace vymezuje roli a funkcie-learningu v současném terciárním vzdělávání s ohledem na hlavní pedagogické, psychologické a lingvistické myšlenkové proudy, školy a trendy, které ovlivňují současné pojetí výuky odborného cizího jazyka, respektive výuku obchodní angličtiny. Cílem tétostudie bylo zjistit, zdali dochází k rozvoji komunikační kompetence, jak žáci subjektivně vnímají zařazení e-learningu do prezenčního studia, a jakým způsobem ovlivňuje e-learning sociální interakci a komunikaci.

  • Czech name

    Blended learning ve výuce obchodní angličtiny

  • Czech description

    Kniha Blended learning ve výuce obchodní angličtiny mapuje problematiku integrování ICT do vzdělávání a zaměřuje se na didaktické možnosti využití blended learningu ve výuce odborného anglického jazyka v terciární sféře. Publikace vymezuje roli a funkcie-learningu v současném terciárním vzdělávání s ohledem na hlavní pedagogické, psychologické a lingvistické myšlenkové proudy, školy a trendy, které ovlivňují současné pojetí výuky odborného cizího jazyka, respektive výuku obchodní angličtiny. Cílem tétostudie bylo zjistit, zdali dochází k rozvoji komunikační kompetence, jak žáci subjektivně vnímají zařazení e-learningu do prezenčního studia, a jakým způsobem ovlivňuje e-learning sociální interakci a komunikaci.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7395-347-8

  • Number of pages

    156

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • UT code for WoS book