Czech Republic and the Bologna Declaration
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895877" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39895877 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Česká republika a boloňská deklarace
Original language description
Příspěvek analyzuje zavedení, vývoj a současný stav principů Boloňské deklarace do vysokého školství v České republice. Analýza se týká nejen struktury vzdělávání, ale i stavu mobilit a zavádění ECTS. Autor dochází k závěru, že zavedení deklarace přineslo řadu pozitiv, ale i negativ z hlediska kvality vzdělávání.
Czech name
Česká republika a boloňská deklarace
Czech description
Příspěvek analyzuje zavedení, vývoj a současný stav principů Boloňské deklarace do vysokého školství v České republice. Analýza se týká nejen struktury vzdělávání, ale i stavu mobilit a zavádění ECTS. Autor dochází k závěru, že zavedení deklarace přineslo řadu pozitiv, ale i negativ z hlediska kvality vzdělávání.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Edukacyjne
ISSN
1233-6688
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2012
Issue of the periodical within the volume
20
Country of publishing house
PL - POLAND
Number of pages
12
Pages from-to
49-60
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—