All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social Skills Training of Pupils in Primary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F14%3A39898333" target="_blank" >RIV/00216275:25210/14:39898333 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj sociálních dovedností u žáků na I. stupni základních škol

  • Original language description

    Práce se zabývá problematikou rozvoje sociálních dovedností u žáků na I. stupni základní školy. Vzhledem k tomu, že sociální dovednosti se řadí mezi klíčové kompetence definované v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, úkolem učitelů jetyto dovednosti rozvíjet v rámci jakéhokoliv předmětu, a to již od počátku školní docházky dítěte. V rámci výzkumu byly zkoumány některé faktory, které mohou ovlivňovat míru osvojených sociálních dovedností, jako je například bydliště na vesnici nebo veměstě, sourozenecké konstelace nebo genderové rozdíly. V práci byly zkoumány komunikační dovednosti, dovednosti v oblasti spolupráce nebo řešení problémů, aktivita žáka, klima třídy, porozumění sociálním situacím a úroveň rozumového vývoje dítěte. Při výzkumném experimentu se žáci z experimentální skupiny zúčastnili intervenčního programu rozvoje sociálních dovedností, po jehož ukončení se předpokládalo zlepšení v oblasti sociálního vnímání a chování žáků. Hlavním cílem práce je přispět

  • Czech name

    Rozvoj sociálních dovedností u žáků na I. stupni základních škol

  • Czech description

    Práce se zabývá problematikou rozvoje sociálních dovedností u žáků na I. stupni základní školy. Vzhledem k tomu, že sociální dovednosti se řadí mezi klíčové kompetence definované v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, úkolem učitelů jetyto dovednosti rozvíjet v rámci jakéhokoliv předmětu, a to již od počátku školní docházky dítěte. V rámci výzkumu byly zkoumány některé faktory, které mohou ovlivňovat míru osvojených sociálních dovedností, jako je například bydliště na vesnici nebo veměstě, sourozenecké konstelace nebo genderové rozdíly. V práci byly zkoumány komunikační dovednosti, dovednosti v oblasti spolupráce nebo řešení problémů, aktivita žáka, klima třídy, porozumění sociálním situacím a úroveň rozumového vývoje dítěte. Při výzkumném experimentu se žáci z experimentální skupiny zúčastnili intervenčního programu rozvoje sociálních dovedností, po jehož ukončení se předpokládalo zlepšení v oblasti sociálního vnímání a chování žáků. Hlavním cílem práce je přispět

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7395-850-3

  • Number of pages

    181

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • UT code for WoS book